Naslovna Najnovije Program TV Happy zabranjen u Crnoj Gori

Program TV Happy zabranjen u Crnoj Gori

0
 
Crnogorska agencija za elektronske medije zabranila je u subotu emitovanje pojedinih programskih sadržaja srbijanske televizije Happy zbog vrijeđanja Crnogoraca i poslanika u parlamentu Crne Gore.

Televizija Happy je u Srbiji medij s nacionalnom frekvencijom, a u Crnoj Gori program emituje preko kablovskih operatera.

Odlukom Vijeća crnogorske agencije za elektronske medije na crnogorskom tržištu zabranjene su emisije „Dobro jutro Srbijo“  „Vikend“, „Jutarnji“, „Ćirilica“ i „Poslije ručka“.

Predsjednik Srpske radikalne stranke Vojislav Šešelj tokom gostovanja na televiziji Happy 4. januara iznio je niz uvreda na račun žena, zastupnice Socijaldemokratske partije Draginje Vuksanović – Stanković.

Šešeljeve uvrede izazvale su brojne reakcije političkih stranaka i nevladinih udruga u Crnoj Gori, a SDP je najavio i tužbu protiv televizije Happy zbog uvreda iznesenih tokom Šešeljevog nastupa, prenosi Hina.

(Vijesti.ba / FENA)

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i "X" nalogu.

Zapratite nas i na Youtube

BONUS VIDEO: