Naslovna Izdvajamo Trivić: Skandalozna odluka da se ATV-u iz budžeta dodjeli 200 hiljada KM

Trivić: Skandalozna odluka da se ATV-u iz budžeta dodjeli 200 hiljada KM

Narodni poslanik i potpredsjednik PDP-a Jelena Trivić ocijenila je skandaloznom odluku navedenu u Konsolidovanom izvještaju o izvršenju budžeta Republike Srpske da se privatnom mediju, Alternativnoj televiziji, iz budžeta dodijeli 200 hiljada KM.

“Otkud pravo Ministarstvu finansija da jednom privatnom mediju daje novac iz našeg budžeta, pri tome taj medij ‘provlači’ u izvještaju uz javne emitere? To je bahato i sramotno“, rekla je Jelena Trivić, narodni poslanik i potpredsjednik PDP-a.

Trivićeva kaže da je javnosti poznato da je navedeni medij glasilo vladajuće stranke, a i u vlasništvu ljudi bliskih vlasti:

„To govori da gospođa Vidović zapravo nije ministar finansija, nego puki izvršilac naredbi svoje stranke. Kako su uopšte našli osnov za finansiranje samo jednog privatnog medija iz budžeta? Čak i tokom prošle godine, kada je zbog krize uzrokovane virusom korona bio upitan opstanak brojnih medija, samo su podobni, uključujući ATV, dobili pomoć Vlade“, kaže Trivićeva.

Ona navodi da su Radio-televizija Republike Srpske i Srpska novinska agencija (SRNA) takođe finansirani iz budžeta u iznosu od 3,5, odnosno 2 miliona KM:

„I tu ne bi bilo ništa sporno da i javni servisi nisu pretvoreni u glasila vladajuće strukture, koja ne poštuju pravilo objektivnosti, nepristranosti i gaze profesionalne standarde. Najrelevantnije svjetske organizacije, poput Kancelarije za demokratske institucije i ljudska prava OEBS-a, u svojim su izvještajima navodili zloupotrebu javnih servisa u svrhe promocije vladajućih stranaka, a građani koji ih plaćaju ne dobijaju potpune informacije, pa vrlo često ni tačne“, zaključuje Trivićeva.